İşletmelerde Toplantı ve Zaman Yönetimi

29 Mayıs, 20180 Yorum
EĞİTİMİN AMACI;
 
Verimli toplantılar yapmak için; toplantı öncesinde neler yapılacağı konusunda çalışmak, toplantı esnasında katılımı sağlamak, toplantıyı iyi yönetmek ve toplantı sonrası yapılması gerekenler konusunda bilgi vermek.
 
BU PROGRAMI TAMAMLADIĞINIZDA;
 
Toplantı Yönetimi Eğitim ile iletişim ve koordinasyon, karar alma, zaman yönetimi, toplantının verimli ve üretken geçmesini sağlamak gibi profesyonel becerileri kazanırsınız.
 
PROGRAMA KİMLER KATILABİLİR:
 
Üst ve orta kademe yöneticiler, mühendisler, uzmanlar ve iyileştirme çalışmalarında görev alan/alacak tüm çalışanlar.
 
PROGRAM İÇERİĞİ
  • Toplantının Amacı
  • Toplantı Çeşitleri
  • Toplantı Hazırlıkları
  • Katılımcı Profiline Uygun Özetleme Teknikleri
  • Toplantı Gündeminin Paylaşımı
  • Gündem Bütünlüğünün Sağlanması
  • Toplantı Yöneticisinin Sorumlulukları
  • Toplantıda Etkili Sunum
  • Toplantının Verimliliği ve Sonuçların Alınması
  • Toplantıda Zaman Yönetimi
  • Toplantıda Akış Kontrolü
  • Aykırı Seslerin Yönetimi
  • Etkin Katılımın Sağlanması
 

EĞİTMEN   AYŞE DENİZ
 

Yorum Yazın

Ad Soyad*
E-Posta*
Yorumunuz*